שפה ויזואלית. השפה בה אנחנו מדברים את המותגים שלנו היא גם זו שתניע בעתיד את הצרכנים שלנו לפעולה. ריבוי ערוצי המדיה מחייב את המותגים מצד אחד להתאים את עצמם בצורה משתנה לכל ערוץ. (אינסטגרם/פייסבוק/אי.קום/אתר אינטרנט ) ומצד שני לשמור על שפה אחידה ולשקף את ערכי המותג באופן קוהרנטי...וזו הופכת למשימה של ממש, כזו שאנחנו מומחים בה.

מה אנחנו עושים?
הסטודיו מתמחה בבניית שפה ויזואלית וקריאייטיב לעסקים ומותגים מהתחום הקולינארי ועובד עם המותגים המובילים במשק: שטראוס, קוקה קולה, סולתם, סודה סטרים ועוד.

לצד פעילות הסטודיו מתקיימות סדנאות והרצאות שונות, מגוונות וחוויתיות לחברות, בעלי עסקים בתחום האוכל, בלוגרים, פודיז ואוהבי החיים הטובים בארץ ובעולם ומאפשרת להם היכרות מעשית עם עולם הצילום הקולינארי על גווניו. 

הצוות שלנו

בסטודיו עובדים אנשי צוות מומחים ומובילים בתחומם: צלמי סטילס, אנשי סטיילינג, צלמי וידאו, עורכים, ארט ועוד.

גל בן זאב

אני גל בן זאב, חיה, נושמת וטורפת את העולם דרך העדשה כבר 16 שנים, ומומחית בצילום קולינארי.

אני מרצה בחוג לתקשורת חזותית במכללת הדסה ירושלים, ובוגרת גאה של החוג גם בעצמי.אומרים שתמונה שווה אלף מילים, אבל אני מאמינה שאין מילים לתאר תמונה טובה, במיוחד כשמדובר בדבר הזה שמחבר את כולנו דרך הלב והנשמה- האוכל!

הצילום הקולינארי, מאפשר לי לשלב את שתי האהבות הכי גדולות שלי- האהבה לאוכל טוב והתשוקה שלי לספר סיפור שמפתה את החושים ומניע לפעולה.

הניסיון שצברתי לאורך השנים בא לידי ביטוי בטכניקות מגוונות, סטנדרטים גבוהים, קריאייטיב עכשווי והתייחסות ייחודית למדיות השונות.